Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2012, 11:58
Θα ηθελα λιγη βοηθεια παιδιά.
Προσπαθω να φτιαξω το hotspot χρησιμοποιωντας το USB στικακι της wind.
Συνδεομαι κανονικα, ανοιγω παλι τον network manager, κανω δημιουργια νεου δικτυου, τα φτιαχνω ολα ωραια (βαζω ονομα, διαλεγω ασφάλεια κτλπ), συνδεεται και σε αυτο το δικτυο αλλα δυστυχως δεν φαινεται το δικτυο αυτο σε αλλους υπολογιστες.
Τι δεν κανω σωστα? Πως μπορω να το κανω να φανει και σε αλλους υπολογιστες ωστε να συνδεθουν?
Προσπαθω να φτιαξω το hotspot χρησιμοποιωντας το USB στικακι της wind.
Συνδεομαι κανονικα, ανοιγω παλι τον network manager, κανω δημιουργια νεου δικτυου, τα φτιαχνω ολα ωραια (βαζω ονομα, διαλεγω ασφάλεια κτλπ), συνδεεται και σε αυτο το δικτυο αλλα δυστυχως δεν φαινεται το δικτυο αυτο σε αλλους υπολογιστες.
Τι δεν κανω σωστα? Πως μπορω να το κανω να φανει και σε αλλους υπολογιστες ωστε να συνδεθουν?
- Κώδικας: Επιλογή όλων
mike@mike:~$ iwconfig
lo no wireless extensions.
eth0 no wireless extensions.
wlan0 IEEE 802.11bg ESSID:"mike_hotspot"
Mode:Ad-Hoc Frequency:2.412 GHz Cell: C2:BE:2B:A8:CA:AD
Tx-Power=20 dBm
Retry long limit:7 RTS thr:off Fragment thr:off
Power Management:off
ppp0 no wireless extensions.
mike@mike:~$