Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2012, 01:05
από simosx
Μετά από αυτό που προτείνει ο Learner:

Το Fn+F8 θα έπρεπε να κάνει το ασύρματο δίκτυο να λειτουργήσει,
http://www.etrubka.com/images/laptops/T ... 00YTE3.jpg

Από το τερματικό τρέξε
Κώδικας: Επιλογή όλων
zless /usr/share/doc/udev/README.keymap.txt.gz

και ακολούθησε τις οδηγίες που δίνονται στο βήμα 4 και μετά (πας πάνω/κάτω με τα βελάκια, με q βγαίνεις).
Αυτά είναι για να ενεργοποιηθεί το πλήκτρο Fn+F8.
Για τα δεδομένα που θα παραχθούν μπορείς να τα στείλεις εδώ.