Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2012, 01:05
Μετά από αυτό που προτείνει ο Learner:
Το Fn+F8 θα έπρεπε να κάνει το ασύρματο δίκτυο να λειτουργήσει,
http://www.etrubka.com/images/laptops/T ... 00YTE3.jpg
Από το τερματικό τρέξε
και ακολούθησε τις οδηγίες που δίνονται στο βήμα 4 και μετά (πας πάνω/κάτω με τα βελάκια, με q βγαίνεις).
Αυτά είναι για να ενεργοποιηθεί το πλήκτρο Fn+F8.
Για τα δεδομένα που θα παραχθούν μπορείς να τα στείλεις εδώ.
Το Fn+F8 θα έπρεπε να κάνει το ασύρματο δίκτυο να λειτουργήσει,
http://www.etrubka.com/images/laptops/T ... 00YTE3.jpg
Από το τερματικό τρέξε
- Κώδικας: Επιλογή όλων
zless /usr/share/doc/udev/README.keymap.txt.gz
και ακολούθησε τις οδηγίες που δίνονται στο βήμα 4 και μετά (πας πάνω/κάτω με τα βελάκια, με q βγαίνεις).
Αυτά είναι για να ενεργοποιηθεί το πλήκτρο Fn+F8.
Για τα δεδομένα που θα παραχθούν μπορείς να τα στείλεις εδώ.