Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2012, 19:48
madvinegar έγραψε:Δεν διαφωνω. Απλα το ανεβασα για να υπαρχει μια απαντηση στο αρχικό σου ερωτημα.
Με το liveUSB της 12.04 έχω τις επιλογές που αναφέρεις....οπότε εν αναμονή για εγκατάσταση.....
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
madvinegar έγραψε:Δεν διαφωνω. Απλα το ανεβασα για να υπαρχει μια απαντηση στο αρχικό σου ερωτημα.