Δημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2012, 15:54
μέχρι τώρα όλα οκ
κρασαρίσματα δεν έχω ούτε έχω βάλει άλλους drivers από αυτούς που μπήκαν μόνοι τους (ανοιχτοί?)
τώρα για θερμοκρασία τίποτα το ιδιαίτερο άλλα το ανεμιστηράκι δουλεύει λίγο παραπάνω από τα windows 7 που είναι σε dual boot
κρασαρίσματα δεν έχω ούτε έχω βάλει άλλους drivers από αυτούς που μπήκαν μόνοι τους (ανοιχτοί?)
τώρα για θερμοκρασία τίποτα το ιδιαίτερο άλλα το ανεμιστηράκι δουλεύει λίγο παραπάνω από τα windows 7 που είναι σε dual boot