Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2012, 11:27
από storm of fire
και με την 32 έκδοση το ίδιο πρόβλημα όπως και με την χ64........
Άν υπάρχει κάποιος τρόπος να το κάνω να λειτουργεί μόνιμα...?????