Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2012, 11:27
και με την 32 έκδοση το ίδιο πρόβλημα όπως και με την χ64........
Άν υπάρχει κάποιος τρόπος να το κάνω να λειτουργεί μόνιμα...?????
Άν υπάρχει κάποιος τρόπος να το κάνω να λειτουργεί μόνιμα...?????