Δημοσιεύτηκε: 16 Αύγ 2012, 11:28
από Learner
Έχει windows το μηχάνημα αυτό ; ίσως με windows η διαδικασία αναβάθμισης firmware της ασύρματης κάρτας να είναι πιο απλή. Δεν πολύ-έψαξα , αλλά συνήθως υπάρχει έτοιμο πρόγραμμα για τέτοιες δουλειές.

Φαίνεται πως η ασύρματη κάρτα με αυτό το firmware που έχει τώρα , αδυνατεί να συνδεθεί σε WPA . Δεν ευθύνεται ο driver μόνο δλδ.
Οπότε θα πρέπει είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο να μπεις στην διαδικασία αναβάθμισης του firmware της κάρτας.
Προσεκτικά βέβαια μη την κάνεις "κάρβουνο" .

Βρήκα και κάποιες άλλες οδηγίες εδώ που φαίνονται πιο απλές . http://www.codealias.info/technotes/upg ... a2_support