Δημοσιεύτηκε: 17 Αύγ 2012, 22:58
από modenas88
sotos21 έγραψε: Αν έχει κάποιος καμιά ιδέα για να φτιάξω την κάρτα, έτσι ώστε να δουλεύει και στο linux από τα win ας την πει σήμερα, γιατί αύριο πρωί-πρωί τα ξηλώνω (καινούργια εγκατάσταση και σέρνεται, ενώ στα lubuntu πετάει).
Από αύριο θα δοκιμάσω τις οδηγίες σας, στο lubuntu.

Αφού δοκιμάσεις τα παραπάνω, προτείνω δοκιμάσεις και με ένα Live USB με την 10.04, που υπάρχει πιθανότητα να δουλέψει με τον oricono. Μην αλλάξεις όμως την έκδοση του πυρήνα Linux, άφησε αυτά που υπάρχουν με τις ενημερώσεις.

Ή αφού είναι παλιό μηχάνημα προσπάθησε με διανομές που υπάρχουν για αυτά. πχ antiX, Puppy, Warry