Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2012, 10:33
από madvinegar
Learner έγραψε:Ένα workaround ίσως θα ήταν
Κώδικας: Επιλογή όλων
start network-manager
στο rc.local


Ως "nm-applet" δεν φορτωνεται?