Δημοσιεύτηκε: 19 Αύγ 2012, 10:33
Learner έγραψε:Ένα workaround ίσως θα ήτανστο rc.local
- Κώδικας: Επιλογή όλων
start network-manager
Ως "nm-applet" δεν φορτωνεται?
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Learner έγραψε:Ένα workaround ίσως θα ήτανστο rc.local
- Κώδικας: Επιλογή όλων
start network-manager