Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2012, 14:11
με wireless συνδεομαι...εκανα αυτα που μου ειπες αλλα δεν ειδα καμια διαφορα..επισης στην επιλογη "τυπο συνδεσης" εχει την "up to 154Mbps" επιλεγμενη και ειχε μια αλλη επιλογη την "b&g"..Συνδεονται και αλλα laptop με wireless και linux στο modem μου αλλα δεν παρουσιαζουν καποιο προβλημα..:/