Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2012, 14:11
από malamas7
με wireless συνδεομαι...εκανα αυτα που μου ειπες αλλα δεν ειδα καμια διαφορα..επισης στην επιλογη "τυπο συνδεσης" εχει την "up to 154Mbps" επιλεγμενη και ειχε μια αλλη επιλογη την "b&g"..Συνδεονται και αλλα laptop με wireless και linux στο modem μου αλλα δεν παρουσιαζουν καποιο προβλημα..:/