Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2012, 23:51
από dim459
Δεν έχει ακριβώς τη λογική που έχει στα windows, αλλά εν πάσει περιπτώσει πάνω δεξιά που πατάς για τερματισμό, δες την επιλογή system settings.
Αν σε απασχολεί κάτι συγκεκριμένο ρώτα.
Καλώς ήρθες !