Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2012, 19:31
Απλα η 12.04 ειναι εκδοση LTS (long term support) και θα υποστηριζεται ως το 2017. Επισης τα περισσοτερα απο τα θεματακια της εχουν λυθει και ειναι πλεον πολυ σταθερη. Πλεον κατεβαζεις την 12.04.1. Επισης αναφερεται πως στην 12.04 θα περασουν πολλά απο τα "καλουδια" της 12.10 οπως kernel, gnome και δεν ξερω τι αλλο.
Η 12.10 εχει ακομα διαφορα θεματάκια/προβληματακια.
Η 12.10 εχει ακομα διαφορα θεματάκια/προβληματακια.