Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2012, 10:15
konnn έγραψε:Το δικό μου δε ξεκλειδώνει με τίποτα. έφτιαξα και rules και το 12d1:14cf αρχείο συμπληρωμένο αλλά τίποτα.
edit:
Νομίζω πως το πρόβλημα είναι στο ότι το αναγνωρίζει ως cd.
madvinegar έγραψε:Konn, το αναγνωριζει κανονικα ως modem γιατι αλλιως δεν θα του ζητουσε κωδικό οταν το έβαζε (ουτε μετα θα το εβγαζε στην λιστα του network manager και θα του ξεκινουσε τον wizard).
Τα παραπάνω δυστυχώς αφορούν εμένα....