Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2012, 21:30
από alexon
the_eye έγραψε:Υπάρχει κάποιο πλήκτρο το οποίο ανοιγοκλείνει το wifi ;


Πως μπορώ να δω την διάταξη πληκτρολογίου έχω βρει το κουμπί για το wifi αλλά δεν μπορώ να βρω το συνδυασμό πλήκτρων