Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2013, 09:29
από madvinegar
Το εκανες μεσω wine και δεν δουλεψε? ή δεν θελεις να εγκαταστησεις το wine?
Μετεφερες ολο τον φακελο (που περιέχει ΚΑΙ τα αρχεια inf) καπου αλλου στο συστημα?

Για πες μας ακριβως τι εκανες μηπως βγαλουμε ακρη.