Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2013, 09:29
Το εκανες μεσω wine και δεν δουλεψε? ή δεν θελεις να εγκαταστησεις το wine?
Μετεφερες ολο τον φακελο (που περιέχει ΚΑΙ τα αρχεια inf) καπου αλλου στο συστημα?
Για πες μας ακριβως τι εκανες μηπως βγαλουμε ακρη.
Μετεφερες ολο τον φακελο (που περιέχει ΚΑΙ τα αρχεια inf) καπου αλλου στο συστημα?
Για πες μας ακριβως τι εκανες μηπως βγαλουμε ακρη.