Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2013, 21:44
Μπορώ εγώ, όμως ποιά ακριβώς; Τους οδηγούς για XP;
Αν θέλετε μπορώ να δοκιμάσω και εγώ την διαδικασία με το Ndiswrapper, αλλά δεν έχω καμία εμπειρία στο θέμα.
Οπότε θα ακολουθήσω τα βήματα του οδηγού και αν συναντήσω πρόβλημα, θα το πω.
Off topic:
Έχω στείλει και e-mail στην Syntek να ρωτήσω αν έχουν σκοπό να αναπτύξουν οδηγούς για τις νεότερες εκδόσεις του Ubuntu και του Linux kernel, αλλά δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα.
Αν θέλετε μπορώ να δοκιμάσω και εγώ την διαδικασία με το Ndiswrapper, αλλά δεν έχω καμία εμπειρία στο θέμα.
Οπότε θα ακολουθήσω τα βήματα του οδηγού και αν συναντήσω πρόβλημα, θα το πω.
Off topic:
Έχω στείλει και e-mail στην Syntek να ρωτήσω αν έχουν σκοπό να αναπτύξουν οδηγούς για τις νεότερες εκδόσεις του Ubuntu και του Linux kernel, αλλά δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα.