Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2013, 22:59
Off topic:
Έχεις δίκαιο, αργούν πολύ.
Σε μία-δύο ώρες θα έχουν κατέβει αν η ταχύτητα μείνει όπως είναι τώρα.
Έχεις δίκαιο, αργούν πολύ.
Σε μία-δύο ώρες θα έχουν κατέβει αν η ταχύτητα μείνει όπως είναι τώρα.