Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2013, 20:25
συγνωμη για την ταλαιπωρια παιδια,πηγα διαχείριση πακετων synaptic:κατασταση:εγκαταστημενα παραμενουν ρυθμισεις και εκει ειχε τον network manager που ηταν για εκατασταση,το εγκατεστησα μολις εκανα και επανεκκινιση και ολα ρολοι,αλλα πως βγηκε απο μονο του δεν το καταλαβα....thanks παντως και συγνωμη για την ταλαιπωρια,ευχαριστω θερμα.