Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2013, 23:12
Να δοκιμαζαμε να βαλει τον πιο προσφατο driver...? Απο εδω: http://wiki.debian.org/rt2800usb#Installation
H συσκευη του ειναι στις υποστηριζομενες της λιστας: USB: 148F:2070 Ralink Technology, Corp. RT2070 Wireless Adapter
Δλδ δινεις σε τερματικο:
Στο αρχειο που θα ανοιξει προσθετεις κατω κατω τις 2 γραμμες:
Σωνεις, βγαινεις, και μετα σε τερματικο:
Επανεκινηση και βλεπεις αν βελτιωθηκε.
H συσκευη του ειναι στις υποστηριζομενες της λιστας: USB: 148F:2070 Ralink Technology, Corp. RT2070 Wireless Adapter
Δλδ δινεις σε τερματικο:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo gedit /etc/apt/sources.list
Στο αρχειο που θα ανοιξει προσθετεις κατω κατω τις 2 γραμμες:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
# Debian Wheezy (testing)
deb http://ftp.us.debian.org/debian wheezy main contrib non-free
Σωνεις, βγαινεις, και μετα σε τερματικο:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get update
sudo apt-get install firmware-ralink
Επανεκινηση και βλεπεις αν βελτιωθηκε.