Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2013, 21:32
από Learner
Την 10.10 έχεις ακόμη ; (αυτό δείχνει η υπογραφή σου).

Ακολούθησε αυτή τη διαδικασία και δώσε εδώ όλα τα αποτελέσματα του αρχείου netinfo.txt

Επίσης προσπάθησε να μπεις στην config page του router και να δοκιμάσεις να αλλάξεις κανάλι ή/και πρωτόκολλο σύνδεσης. Πάρε παράδειγμα την παρακάτω εικόνα από το δικό μου (στο δικό σου ίσως να διαφέρει λίγο)