Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2013, 21:32
Την 10.10 έχεις ακόμη ; (αυτό δείχνει η υπογραφή σου).
Ακολούθησε αυτή τη διαδικασία και δώσε εδώ όλα τα αποτελέσματα του αρχείου netinfo.txt
Επίσης προσπάθησε να μπεις στην config page του router και να δοκιμάσεις να αλλάξεις κανάλι ή/και πρωτόκολλο σύνδεσης. Πάρε παράδειγμα την παρακάτω εικόνα από το δικό μου (στο δικό σου ίσως να διαφέρει λίγο)

Ακολούθησε αυτή τη διαδικασία και δώσε εδώ όλα τα αποτελέσματα του αρχείου netinfo.txt
Επίσης προσπάθησε να μπεις στην config page του router και να δοκιμάσεις να αλλάξεις κανάλι ή/και πρωτόκολλο σύνδεσης. Πάρε παράδειγμα την παρακάτω εικόνα από το δικό μου (στο δικό σου ίσως να διαφέρει λίγο)
