Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2013, 23:32
Φίλε Ευχαριστώ πάρα πολύ.Πέτυχε μια χαρά με τον πρώτο τρόπο.Έχω μετά από 10 ημέρες ασύρματη σύνδεση.
Πες μου πώς θα ποστ άρω αυτό το θέμα στην ενότητα για drivers που είναι ακόμα ανοιχτό;
Και πάλι ευχαριστώ να είσαι πάντα καλά
Πες μου πώς θα ποστ άρω αυτό το θέμα στην ενότητα για drivers που είναι ακόμα ανοιχτό;
Και πάλι ευχαριστώ να είσαι πάντα καλά