Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2009, 14:55
φαινεται να μην εχει φορτωθει κανενας driver για την καρτα σου (κανονικα θα επρεπε να φορτωθει καποιος των ath5k, ath_hal, ath_pci, ath9k). Αυτο ειναι πολυ παραξενο καθοτι με μια συντομη αναζητηση στο φορουμ βρηκα στο lspci αλλων χρηστων την ιδια καρτα και δεν εχει αναφερει κανεις ποτε προβλημα. Δοκιμασε καταρχην αν εχει καποιο διακοπτη το λαπτοπ σου για ενεργοποιηση απενεργοποιηση του ασυρματου.
Επισης κανε ολες τις αναβαθμισεις επειδη ειδα οτι εχεις ακομα τον αρχικο πυρηνα 2.6.27-7 υποθετω οτι δεν εχεις κανει αναβαθμισεις. Αφου τα κανεις αυτα και κανεις επανεκκινηση αν ακομα δεν βλεπει την καρτα πανε στο System--Administration--Hardware Drivers και δες αν σου εχει εκει κατι για την ασυρματη καρτα να ενεργοποιησεις.
Αν δεν δουλεψουν αυτα θα δοκιμασουμε να βαλουμε τον ath5k.
Επισης κανε ολες τις αναβαθμισεις επειδη ειδα οτι εχεις ακομα τον αρχικο πυρηνα 2.6.27-7 υποθετω οτι δεν εχεις κανει αναβαθμισεις. Αφου τα κανεις αυτα και κανεις επανεκκινηση αν ακομα δεν βλεπει την καρτα πανε στο System--Administration--Hardware Drivers και δες αν σου εχει εκει κατι για την ασυρματη καρτα να ενεργοποιησεις.
Αν δεν δουλεψουν αυτα θα δοκιμασουμε να βαλουμε τον ath5k.