Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2013, 12:38
Κάνε μια αλλαγή στο πράσινο τικ αν θες. Το θέμα αναφέρεται στην ασύρματη σύνδεση, όχι στην αλλαγή γλώσσας.
Στην δημοσίευση του madvinegar σχετικά με το ndiswrapper. Εκεί είναι η λύση στο πρόβλημα που είχες με το ασύρματο.
Στην δημοσίευση του madvinegar σχετικά με το ndiswrapper. Εκεί είναι η λύση στο πρόβλημα που είχες με το ασύρματο.
Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε την δημοσίευση που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι
.
Με τον τρόπο αυτό βοηθάμε κάποιον να βρει εύκολα τη λύση σε παρόμοιο θέμα, απλά πατώντας πάνω στο πράσινο τικ. 