Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2008, 19:18
από soc2u
Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά ο φίλος που έχει το μηχάνημα έφευγε για διακοπές και δεν τόξερα. Θα επανέλθω αργότερα. Ευχαριστώ :oops: