Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2014, 23:36
δωσε
βρες τη γραμη
dns=dnsmasq
και βαλε # μπροστα
δηλ #dns=dnsmasq
μετα
επανεκινηση και ξαναδοκιμασε
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo nano /etc/NetworkManager/NetworkManager.conf
βρες τη γραμη
dns=dnsmasq
και βαλε # μπροστα
δηλ #dns=dnsmasq
μετα
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo service network-manager restart
επανεκινηση και ξαναδοκιμασε