Δημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2008, 15:26
από linuxman
Εγώ θα την άλλαζα την ονομασία απο "Επιφάνεια Εργασίας" σε Desktop και θα είναι χρήσιμο και για το μέλλων .