Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2008, 09:45
από vasgou
Καλημερα και ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.
Ειμαι αυτος που εχει το προβλημα και προφανως πρεπει να περιγραψω την τοπολογια του δικτυου. Αυτο αποτελειται απο δυο κλαδους.
α) Ethernet wired που επικοινωνει μονο με τον router και το internet (10.196.20.51)
β) Wlan που επικοινωνει με το υπολοιπο δικτυο (10.196.18.31)

Ναι εχεις δικιο δεν εβγαλα το Ethernet καλωδιο αλλα οπως καταλαβαινεις το προβλημα δεν ειναι αυτο νομιζω. Πιστευω οτι εχω κανει καποια παραλειψη στο setup του wireless κλαδου ή θελει κατι επιπλεον.

Ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον και την βοηθεια

VG