Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2009, 22:48
spybot?avira? Σε λάθος forum έχεις μπεί μάλλον.
Εξήγησε εν πάσει περιπτώσει το πρόβλημά σου στα ελληνικά.
Εξήγησε εν πάσει περιπτώσει το πρόβλημά σου στα ελληνικά.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/