Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2009, 01:00
από linuxman
h_tsopelas έγραψε:ελπιζς να μπορεσς με τισ οδηγιεσ που θα εχει μεσα.οταν με ρωτησες στην αρχη νομιζα πως ειναι μουφα το μηχανημα! )

Δεν ξέρω σίγουρα , δεν την έχω δοκιμάσει , κάθε τέτοια συσκευή έχει λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις και συνήθως θέλει browser και από εκεί ρύθμιση .
Από χαρακτηριστικά φαίνεται αρκετά καλή .