Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2009, 03:02
από linuxman
johnnybra έγραψε:Αυτο ειναι το προβλημα δεν εχω ethernet μονο με wireless μπορω να δουλεψω.ΚΑι απο τα χπ με ασυρματο ειμαι.

Κάνε αναζήτηση εδώ http://packages.ubuntu.com/jaunty/allpackages για όλα τα αρχεία που σου βγάζει πρόβλημα