Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2009, 22:03
από Stratisp
Για να συνδεθω με το γρηγορο ιντερνετ θα πρεπει να εχω συνδεση για γρηγορο ιντερνετ. Ομως δεν εχω γιατι δε την χρειαζομαι. Μπαινω με ενα εσωτερικο μοντεμ...Αλλη λυση?