Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2009, 22:03
Για να συνδεθω με το γρηγορο ιντερνετ θα πρεπει να εχω συνδεση για γρηγορο ιντερνετ. Ομως δεν εχω γιατι δε την χρειαζομαι. Μπαινω με ενα εσωτερικο μοντεμ...Αλλη λυση?
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/