Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2009, 00:42
από prosonicbro1
παιδια σας ευχαριστω ολους αλλαξα τελικα το μοδεμ με ασυρματο κ μπαινω κανονικα ευχαριστω για το ενδιαφερον σας