Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2010, 16:42
από vagrale13
Γεια σου φιλε μου και καλως μας ηρθες καταρχας!!
Διαβασε πρωτα εδω Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
και κανε και επεξεργασια το μηνυμα σου και γραψε με Ελληνικα,
οπως και τον τιτλο απο το πρωτο σου post! :idea:


Πριν κανεις το οτιδηποτε, ανοιξε το τερματικο (Εφαρμογες-βοηθηματα-τερματικο)
και δωσε το αποτελεσμα απο
Κώδικας: Επιλογή όλων
lsusb

και βαλτο μεσα σε [code][code] δες εδω πως Forum BBcode Tags