Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2010, 20:02
@mkoukos
λοιπον, τελικα δεν εχει καποιο προβλημα το πακετο απλώς επρεπε να εγκαταστησεις και το linux-headers πακετα απο εκει όπου εβαλες τον πυρηνα. Δηλαδη ανακεφαλαιώνοντας, πας και κατεβαζεις:
1)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 2_i386.deb
ή
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... _amd64.deb
2)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 2_i386.deb
ή
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... _amd64.deb
3)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 32_all.deb
εγκαθιστας τα τρια πακετα με αυτην την σειρα και κανεις επανεκκινηση μπαινοντας πλεον στον νεο πυρηνα 2.6.32
και μετα εκτελεις τις οδηγιες απο εδω:
viewtopic.php?f=39&t=996#p91550
και μας λες τι αποτελεσματα σου εβγαλε. Αν δουλεψουν αυτα καλα μας μενει μονο να εγκαταστησουμε το firmware.
λοιπον, τελικα δεν εχει καποιο προβλημα το πακετο απλώς επρεπε να εγκαταστησεις και το linux-headers πακετα απο εκει όπου εβαλες τον πυρηνα. Δηλαδη ανακεφαλαιώνοντας, πας και κατεβαζεις:
1)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 2_i386.deb
ή
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... _amd64.deb
2)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 2_i386.deb
ή
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... _amd64.deb
3)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 32_all.deb
εγκαθιστας τα τρια πακετα με αυτην την σειρα και κανεις επανεκκινηση μπαινοντας πλεον στον νεο πυρηνα 2.6.32
και μετα εκτελεις τις οδηγιες απο εδω:
viewtopic.php?f=39&t=996#p91550
και μας λες τι αποτελεσματα σου εβγαλε. Αν δουλεψουν αυτα καλα μας μενει μονο να εγκαταστησουμε το firmware.