Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2010, 20:02
από logari81
@mkoukos
λοιπον, τελικα δεν εχει καποιο προβλημα το πακετο απλώς επρεπε να εγκαταστησεις και το linux-headers πακετα απο εκει όπου εβαλες τον πυρηνα. Δηλαδη ανακεφαλαιώνοντας, πας και κατεβαζεις:
1)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 2_i386.deb
ή
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... _amd64.deb

2)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 2_i386.deb
ή
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... _amd64.deb

3)
http://kernel.ubuntu.com/~kernel-ppa/ma ... 32_all.deb

εγκαθιστας τα τρια πακετα με αυτην την σειρα και κανεις επανεκκινηση μπαινοντας πλεον στον νεο πυρηνα 2.6.32
και μετα εκτελεις τις οδηγιες απο εδω:
viewtopic.php?f=39&t=996#p91550
και μας λες τι αποτελεσματα σου εβγαλε. Αν δουλεψουν αυτα καλα μας μενει μονο να εγκαταστησουμε το firmware.