Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2010, 15:24
Καλήμερα σε όλους
έχω ένα toshiba NB-100 με ενσωματωμένη mobile card και σύνδεση στη vodafone , με winxp
κάνω άπλα τη σύνδεση κυνωχριστη και όλα οκ άλλα στο Ubuntu όταν το κάνω αυτό μου δίνει για ip 10,42,43,1 netmask 255,255,255,0 και gateway 10,42,43,255 .
πως μπορώ να τα αλαξω και να βάλω δίκες μου ρυθμίσεις, πχ. ( 192,168,1,1 )
έχω ένα toshiba NB-100 με ενσωματωμένη mobile card και σύνδεση στη vodafone , με winxp
κάνω άπλα τη σύνδεση κυνωχριστη και όλα οκ άλλα στο Ubuntu όταν το κάνω αυτό μου δίνει για ip 10,42,43,1 netmask 255,255,255,0 και gateway 10,42,43,255 .
πως μπορώ να τα αλαξω και να βάλω δίκες μου ρυθμίσεις, πχ. ( 192,168,1,1 )