Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2010, 21:37
από linuxman
darkaccess έγραψε:Ναι έχω αρκετό χώρο αλλά δεν τον έχω χωρίσει τον δίσκο τώρα μπορώ να το κάνω και πως?Ευχαριστώ εκ των πρότερων.

Για το Virtualbox δες εδώ viewtopic.php?f=9&t=5955 και εδώ viewtopic.php?f=9&t=8928
Και εάν τα κάνεις σωστά λογικά θα γίνει , όσο για το μήνυμα δοκίμασε να κρατήσεις μία εικόνα και ανέβασε την να δούμε .

Υ.Γ. Εάν δεν σε καλύπτει λύση του VBox τότε θα πρέπει να κάνεις διαχωρισμό του δίσκου .