Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2010, 07:02
έχω βάλει κανονικά το ubuntu 9,1 σε ένα 500άρι σκληρό δίδκο αλλά έχω και ένα άλλο ενός τερα..και θέλω να το κάνω φορμάτ αλλά δεν κσέρω τι θα επιλέκσω να γίνει πχ ntfs και τέτια..έχω βάλει μλονο ubuntu στον υπολογιστή..