Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2010, 11:43
από pros
GioKal έγραψε:οκ σε ευχαριστώ πολυ.μόλις το έκανα..αλλά γιατί μου έχει μεσα ένα φάκελο που λέγετε lost+found?

Είναι φάκελος του συστήματος που χρησιμοποιείται
για την αποθήκευση αρχείων που προκύπτουν μετά από έλεγχο fsck...
http://tldp.org/LDP/Linux-Filesystem-Hi ... found.html