Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2010, 00:45
από spirosmeg
:thumbup: Σε παραδέχομαι τώρα το εμπέδωσα και το έφτιαξα αφου ξετσέκαρα τις επιλογες να επιτρέπετε η εκτέλεση του αρχείου ως πρόγραμμα
και στα δυο αρχεία: 10_linux και 30_os-prober γιατί την μια φορά την πάτησα έκανα μόνο στο 10_linux και μετα το sudo update-grub έφτιαξε διπλές έγραφες των Windows :D και στην επανεκκίνηση έπαθα TURBOSOK :D .... τέλος καλό όμως όλα καλά!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!