Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2010, 01:17
darkness22 έγραψε:Να ρωτίσω λίγο.. Το backtrack4 να το εγκαταστήσω στο pc μου ή λέτε ότι είναι κάτι αχρείαστο?
Για πείτε μου την γνώμη σας..
Off topic:
Αχρειαστο.... οτι μπορεις να κανεις με το backtrack, μπορεις να το κανεις και με το Ubuntu, κιαπολλα περισσοτερα!
Αν τωρα, ντε και καλα θελεις να το δουλευεις, καλυτερα να το τρεχεις απο livecd!