Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2010, 07:00
Δυστυχώς.....Τίποτα!!!
Ακολούθησα όλα τα παραπάνω κατά γράμμα καμμιά εικοσαριά φορές. Αγόρασα καινούργια CDs. Τίποτα. Έφτιαξα και οκτώ CDs. Και τα οκτώ το ίδιο πρόβλημα.
Μόλις πάω στο g-parted ο πίνακας είναι κενός και τα κουμπιά γκρίζα. (δεν πατιέται τίποτα).
Μάλλον είναι πρόβλημα συμβατότητας με κάποιο εξάρτημα του υπολογιστή μου. (αλλά ο υπολ. είναι δύο μηνών. Ολοκαίνουργιος).
Εδώ εγκαταλείπω την προσπάθεια. Ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας!
Ακολούθησα όλα τα παραπάνω κατά γράμμα καμμιά εικοσαριά φορές. Αγόρασα καινούργια CDs. Τίποτα. Έφτιαξα και οκτώ CDs. Και τα οκτώ το ίδιο πρόβλημα.
Μόλις πάω στο g-parted ο πίνακας είναι κενός και τα κουμπιά γκρίζα. (δεν πατιέται τίποτα).
Μάλλον είναι πρόβλημα συμβατότητας με κάποιο εξάρτημα του υπολογιστή μου. (αλλά ο υπολ. είναι δύο μηνών. Ολοκαίνουργιος).
Εδώ εγκαταλείπω την προσπάθεια. Ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας!