Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2010, 07:00
από popeye
Δυστυχώς.....Τίποτα!!!
Ακολούθησα όλα τα παραπάνω κατά γράμμα καμμιά εικοσαριά φορές. Αγόρασα καινούργια CDs. Τίποτα. Έφτιαξα και οκτώ CDs. Και τα οκτώ το ίδιο πρόβλημα.
Μόλις πάω στο g-parted ο πίνακας είναι κενός και τα κουμπιά γκρίζα. (δεν πατιέται τίποτα).
Μάλλον είναι πρόβλημα συμβατότητας με κάποιο εξάρτημα του υπολογιστή μου. (αλλά ο υπολ. είναι δύο μηνών. Ολοκαίνουργιος).
Εδώ εγκαταλείπω την προσπάθεια. Ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας! :thumbdown: