Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2010, 15:02
από vagrale13
Δες τον οδηγο εδω πως να κανεις την εγκατασταση viewtopic.php?f=9&t=8223

και δες και εδω viewtopic.php?f=9&t=8535
σε εικονες για τον χωρο και ποσα partition να κανεις!