Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2010, 15:02
Δες τον οδηγο εδω πως να κανεις την εγκατασταση viewtopic.php?f=9&t=8223
και δες και εδω viewtopic.php?f=9&t=8535
σε εικονες για τον χωρο και ποσα partition να κανεις!
και δες και εδω viewtopic.php?f=9&t=8535
σε εικονες για τον χωρο και ποσα partition να κανεις!