Δημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2010, 22:25
vagrale13 έγραψε:Κατεβασε παλι το .iso και κανε την εγγραφη του οπως λεει εδω viewtopic.php?f=9&t=8535#parA
μετα κανε την εγκατασταση συμφωνα με τον οδηγο εδω viewtopic.php?f=9&t=8223
και λογικα δεν θα εχεις κανενα προβλημα!
Δεν είναι το iso το πρόβλημα.... H Σύνοψη απο το MD5 είναι σωστή... Λές να είναι επειδή δεν είναι 64bitη? Δεν το νομίζω αλλα θα το δοκιμάσω... Τόσο καιρό μια χαρά δουλευαν οι 32bit εκδόσεις...