Δημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2010, 11:42
από panligo
Μερικά που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι:
1) Θα έχεις τις τελευταίες εκδόσεις των προεγκατεστημένων προγραμμάτων
2)Την τελευταία έκδοση του gnome.
3)Μεγαλύτερη υποστήριξη σε βάθος χρόνου (updates)
4)Ποιο γρήγορο σύστημα (προσωπικά παρατήρησα πως είναι και ποιο ελαφρύ!)
5)Περισσότερο όμορφο εμφανισιακά (αυτό μπορεί και να μην σε ενδιαφέρει)
6)Εκκίνηση του συστήματος σε 10" περίπου! (εξαρτάται και από το μηχάνημα αυτό)