Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2010, 14:18
Συγγνώμη για την παρανόηση. Με τον όρο παλιοτερο πυρήνα εννοούμε να διαλέξεις πατωντας Shift από grub ένα πυρήνα κάτω από αυτόν που είσαι. Δεν είδα την υπογραφή σου αλλιώς δε θα 'γραφα προφανώς να βάλεις άλλο πληκτρολόγιο. Και με την ευκαιρία επειδή και εμένα μου πάγωνε η οθονη του laptop, και το πληκτρολόγιο δεν ανταποκρινόταν, μπορείς να πεις αν έχεις τους nouveau ή τους proprietary για την nVidia γιατί και εγώ με ενα αντιστοιχο πρόβλημα, ενεργοποιώντας τους κλειστούς, φαίνεται να διορθώθηκε αυτό το πρόβλημα.