Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2010, 15:28
Από αυτά που λες μάλλον έχεις ενεργοποιήσει τους κλειστούς. Για να το τσεκάρεις αυτό θα πας System->Administration->Hardware Drivers και θα δεις αν είναι ενεργοποιημένοι και σε λειτουργία. Οι nouveau έρχονται με τον πυρήνα. Αν στο κάνει με τους κλειστούς τότε δεν είμαστε στην ίδια περίπτωση προβλήματος μάλλον. Τσέκαρε και θερμοκρασίες αν είναι δυνατό για να δεις μήπως φταίει αυτό.