Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2010, 17:13
Εμένα που τρώει flasia και γράφει αλλάζει μόνο του από Αγγλικά- ελλήνικά ? μόλις έκανα update τον kernel ... ελπίζω να διορθωθεί...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/