Δημοσιεύτηκε: 16 Σεπ 2010, 17:13
από Clouzo
Εμένα που τρώει flasia και γράφει αλλάζει μόνο του από Αγγλικά- ελλήνικά ? μόλις έκανα update τον kernel ... ελπίζω να διορθωθεί...