Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 17:21
Μπορεί το πρόβλημα να το έγκειται στο hardware(
). Παραθύρια έχεις; Σε αυτά τι κάνει; Στη 10.10 διανομή δουλεύει; Έχεις δοκιμάσει να τρέξεις κάποια προηγούμενη διανομή από live-cd και να δείς τι κάνει;
Αν έλυσες το πρόβλημά σου πόσταρε τον τρόπο για να βοηθήσεις άλλους που ίσως το συναντήσουν!
Αν έλυσες το πρόβλημά σου πόσταρε τον τρόπο για να βοηθήσεις άλλους που ίσως το συναντήσουν!