Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 17:21
από kikirikou
Μπορεί το πρόβλημα να το έγκειται στο hardware( :idea: ). Παραθύρια έχεις; Σε αυτά τι κάνει; Στη 10.10 διανομή δουλεύει; Έχεις δοκιμάσει να τρέξεις κάποια προηγούμενη διανομή από live-cd και να δείς τι κάνει;

Αν έλυσες το πρόβλημά σου πόσταρε τον τρόπο για να βοηθήσεις άλλους που ίσως το συναντήσουν!