Δημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2010, 12:17
Απο το Synaptic τα κατεβασα, αλλα τα παντα ολα!
Ενα screenshot απο το Software Center που δειχνει ολα τα εγκατεστημενα:

Με το Fusion Icon αλλαζω κανονικα Window Manager, Reload Window Manager, ολα δουλευουν κανονικα.
Στα Compiz Options του Fusion Icon δοκιμασα ολους τους δυνατους συνδυασμους. Ολα δουλευουν κανονικα, εκτος αν βαλω Wallpaper.
Κατι εχει να κανει με το rendering. Ακομα και με το Wallpaper on, αν εχω ενα παραθυρο full ανοιχτο (πχ Firefox και απο πανω ενα δευτερο που καλυπτει ας πουμε την μιση οθονη, τοτε δεν αφηνει τα ιχνη. Αν ομως απο πισω ειναι το background του wallpaper (μαυρη οθονη, αντι για τις εικονες που του δινω) τοτε τα ιχνη φαινονται και μετα απο λιγο κρασαρει...
Ενα screenshot απο το Software Center που δειχνει ολα τα εγκατεστημενα:

Με το Fusion Icon αλλαζω κανονικα Window Manager, Reload Window Manager, ολα δουλευουν κανονικα.
Στα Compiz Options του Fusion Icon δοκιμασα ολους τους δυνατους συνδυασμους. Ολα δουλευουν κανονικα, εκτος αν βαλω Wallpaper.
Κατι εχει να κανει με το rendering. Ακομα και με το Wallpaper on, αν εχω ενα παραθυρο full ανοιχτο (πχ Firefox και απο πανω ενα δευτερο που καλυπτει ας πουμε την μιση οθονη, τοτε δεν αφηνει τα ιχνη. Αν ομως απο πισω ειναι το background του wallpaper (μαυρη οθονη, αντι για τις εικονες που του δινω) τοτε τα ιχνη φαινονται και μετα απο λιγο κρασαρει...