Δημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2010, 12:57
Πετυχε!!!!
Για πες μου, τι εκανα τωρα... και γιατι πετυχε;
Δεν το κραταει ομως... εκανα logout/login και χρειαστηκε Ctrl-Alt-F2/Ctrl-Alt-F8 για να ισιωσει...
Για πες μου, τι εκανα τωρα... και γιατι πετυχε;
Δεν το κραταει ομως... εκανα logout/login και χρειαστηκε Ctrl-Alt-F2/Ctrl-Alt-F8 για να ισιωσει...