Δημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2010, 12:57
από MakisM1
Πετυχε!!!!
:bow: :bow: :bow:
:clap: :clap: :clap:

Για πες μου, τι εκανα τωρα... και γιατι πετυχε; :geek:

Δεν το κραταει ομως... εκανα logout/login και χρειαστηκε Ctrl-Alt-F2/Ctrl-Alt-F8 για να ισιωσει...