Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2010, 15:19
από valia
HTAN MIA XAΡΑ...ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΚΑ ΤΟΥ..Κ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ...ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ....ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ << H ENEΡΓΕΙΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΚΕΤΩΝ ΑΠΟ ΜΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΗΓΕΣ >> ...... :( ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ....